Predmet javnega natečaja je izbor Županovega vina Mestne občine Koper za leto 2025.
Na natečaju lahko sodelujejo registrirani vinarji, vinogradniki in vinske kleti (v nadaljevanju sodelujoči):
- s stalnim prebivališčem v Mestni občini Koper,
- ki so vpisani v register pridelovalcev grozdja in vina pri pristojnem upravnem organu,
- ki imajo dovoljenje za stekleničenje vina,
- katerih grozdje – vino je izključno iz vinorodnega okoliša slovenske Istre,
- ki lahko ponudijo v odkup najmanj 250 steklenic (0,75 l) prijavljenega vina in razpolagajo z najmanj 1000 litri prijavljenega vina,
- ki soglašajo z odkupno ceno 10,00 EUR (bruto) za vsako odkupljeno steklenico vina s strani Mestne občine Koper (končni izdelek),
- ki imajo urejeno blagovno znamko na trgu.
Vsak sodelujoči lahko na natečaj prijavi največ tri vzorce vina sort malvazija in/ali refošk, ki naj ne bo starejše od letnika 2020. Na natečaju ni možno sodelovati s sladkimi vini in vini sort, ki niso malvazija ali/in refošk.
Vina bo ocenjevala strokovna vinarska komisija v prostorih, primernih za ocenjevanje.
Vino sorte refošk, ki mu bo komisija dodelila najvišje število točk, bo nagrajeno z nazivom ŽUPANOVO VINO MESTNE OBČINE KOPER ZA LETO 2025/IL VINO DEL SINDACO DEL COMUNE CITTÀ DI CAPODISTRIA PER IL 2025, ki ga bo sodelujoči lahko uporabil za svoje promocijske namene.
Vino sorte malvazija, ki mu bo komisija dodelila najvišje število točk, bo nagrajeno z nazivom ŽUPANOVO VINO MESTNE OBČINE KOPER ZA LETO 2025/IL VINO DEL SINDACO DEL COMUNE CITTÀ DI CAPODISTRIA PER IL 2025, ki ga bo sodelujoči lahko uporabil za svoje promocijske namene.
Sodelujoči morajo prijavnico skupaj z vsemi prilogami in vzorci dostaviti najkasneje do četrtka, 9. januarja 2025, do 17. ure.
Vzorce bomo sprejemali v naslednjih terminih:
- torek, 7. 1. 2025, od 13. do 16. ure,
- sreda, 8. 1. 2025, od 9. do 12. ure in od 14. do 17. ure,
- četrtek, 9. 1. 2025, od 13. do 17. ure.
Prevzemno mesto bo stara lekarna v Pretorski palači v Kopru, Titov trg 3.
Če prijavitelj vzorcev ne more dostaviti v zgoraj navedenih terminih, se lahko dogovori za prevzem v drugem terminu v času uradnih ur MOK. Nadomestni termin mora biti predhodno telefonsko usklajen (tel. št. 05/6646-412 ali 031 665 946, Marialuisa Maier Sponza).
Upoštevane bodo vse popolne prijave (prijavnica in vzorci vina), ki bodo prispele pravočasno.