Preglej vse objave

Javna dražba za oddajo javne površine Mestne občine Koper v posebno rabo

Interesno področje: Nepremičnine, Promet in javne površine
Rok prijave: 16. 4. 2025
Rok za vplačilo varščine: 16. 4. 2025
Datum objave:

Mestna občina Koper na podlagi določil Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18 in sl.- v nadaljnjem besedilu: ZSPDSLS-1), Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18 – v nadaljevanju Uredba) in Odloka o posebni rabi javnih površin v Mestni občini Koper (Uradni list RS, št. 10/25), objavlja naslednjo

JAVNO DRAŽBO
za oddajo javne površine
Mestne občine Koper v posebno rabo

1.    IME IN SEDEŽ ORGANIZATORJA JAVNE DRAŽBE

Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, matična številka 5874424000, ID številka za DDV: SI 40016803.

Za izvedbo predmetne javne dražbe je s sklepom župana Mestne občine Koper imenovana komisija.

2.    PREDMET ODDAJE V UPORABO IN OBDOBJE, ZA KATEREGA SE ODDAJA V UPORABO

Predmet oddaje v uporabo so naslednje javne površine v lasti oz. v upravljanju Mestne občine Koper (v nadaljevanju: MOK) za leto 2025:

2.1.            Predmet oddaje je posebna uporaba javne površine, in sicer:

1. SKLOP A: 2 (dve) lokaciji javne površine s premičnim poslovnim objektom na Semedelski cesti na parceli s parc. št. 1390, k.o. Koper
2. SKLOP B: 1 (ena) lokacija javne površine s premičnim poslovnim objektom na Semedelski cesti za gostinsko ponudbo na parceli s parc. št. 1390, k.o. Koper;
3. SKLOP C: 1 (ena) lokacija javne površine (največ 10 m²) na Semedelski cesti za postavitev premičnega poslovnega objekta z gostinsko ponudbo na parceli s parc. št. 1390, k.o. Koper;
4. SKLOP D: Postavitev kioska (Trafike)  na lokaciji PIRANSKA CESTA- avtobusno postajališče ob Tržnici, na parceli s parc. št. 1397/8 k.o. Koper
5. SKLOP E: Postavitev kioska (Trafike)  na lokaciji VOJKOVO NABREŽJE- avtobusno postajališče ob Kosovelovem trgu, na parceli s parc. št. 1370 k.o. Koper
6. SKLOP F: Postavitev kioska (Trafike)  na lokaciji LJUBLJANSKA CESTA- avtobusno postajališče pri Banki Intesa San Paolo, na parceli s parc. št. 1440/3 k.o. Koper
7. SKLOP G: Postavitev kioska (Trafike) na lokaciji PAHORJEVA ULICA- ov Lekarni v Olmu, na parceli s parc. št. 449/43 k.o. Semedela
8. SKLOP H: 1 (ena) lokacija javne površine (največ 10 m²) za postavitev premičnega poslovnega objekta na obalni cesti med Koprom in Izolo na parceli s parc. št. 4580/5, k.o. Semedela
9. SKLOP I: 1 (ena) lokacija javne površine 250 m2 za izvajanje storitev- sejma starin na parceli  s parc. št. 1389/1, k.o. Koper

V nadaljevanju javne dražbe se za vso opredeljeno javno površino uporablja izraz javna površina. Mikrolokacije javne površine, ki so predmet oddaje v posebno uporabo, so razvidne v prilogi številka II. javnega razpisa.

Za posebno uporabo javne površine v sklopih od A do I je treba plačati letno uporabnino s pripadajočo občinsko takso za uporabo javne površine in varščino, kot jo opredeljuje točka 4.3. javnega razpisa.

2.2.            IZKLICNA VIŠINA LETNE UPORABNINE ZNAŠA:

V točki 2.2 javne dražbe je prišlo v prvotni razpisni dokumentaciji do napake pri navedbi izklicne najemnine pri sklopu H in I. Pravilna je:

1. SKLOP A: najmanj 5.475,00 EUR brez DDV
2. SKLOP B: najmanj 5.475,00 EUR brez DDV
3. SKLOP C: najmanj 5.475,00 EUR brez DDV
4. SKLOP D: najmanj 3.650,00 EUR brez DDV
5. SKLOP E: najmanj 3.650,00 EUR brez DDV
6. SKLOP F: najmanj 3.650,00 EUR brez DDV
7. SKLOP G: najmanj 3.650,00 EUR brez DDV
8. SKLOP H: najmanj  5.475,00 EUR brez DDV
9. SKLOP I: najmanj 600,00 EUR brez DDV

 

Navedena izklicna cena ne vključuje 22 % davka na dodano vrednost, ki ga plača prijavitelj.

2.3          NAJNIŽJI ZNESEK VIŠANJA

Najnižji znesek višanja uporabnine za predmet javne dražbe znaša:

  • SKLOP A 200,00 EUR
  • SKLOP B,C,D,E,F,G,I                500,00 EUR
  • SKLOP H   50,00 EUR     

MOK zagotavlja izbranemu prijavitelju:

  • Premični poslovni objekt (v stanju kakršen je, na dan prevzema objekta) ali del javne površine na posamezni lokaciji do največ 10 m²,
  • 1x vtičnico, priklop na elektriko in tokovino za javno površino v SKLOPIH A, B in C,
  • dostop do električne omarice in tokovino za javno površino v SKLOPIH D in E.

Priklop na elektriko in strošek tokovine sta zagotovljena za vsa razpisana prodajna mesta, katerih strošek je vključen v višino uporabnine, in sicer:

  • premična poslovna objekta, opredeljena v SKLOPU A, sta priklopljena na električno omarico in njuna maksimalna obremenitev ne sme presegati 1×10 A,
  • premični poslovni objekt, opredeljen v SKLOPU B je priklopljen na električno omarico in njegova maksimalna obremenitev ne sme presegati 3×16 A,
  • premični poslovni objekt, opredeljen v SKLOPU C, D, E, F in G je priklopljen na električno omarico in njegova maksimalna obremenitev ne sme presegati 3×10 A,
  • samostojne konstrukcije (avtomati), ki bodo postavljene na javno površino na obalni cesti med Koprom in Izolo bodo priklopljeni na električno omarico z močjo 16 A (SKLOP I).

Priključek za vodo in uporaba le-te nista predvidena v nobenem primeru.

Dodatna oprema za dodatni prodajni program je v domeni posameznega prijavitelja in ne MOK. Za postavitev dodatne opreme na javni površini (največ 10 m2) mora izbrani prijavitelj predhodno pridobiti dovoljenje pristojnega urada MOK ter poravnati predpisano upravno in občinsko takso. Brez pridobitve predpisanih dovoljenj izbrani prijavitelj ne sme uporabljati dodatne javne površine.

Dovoljena je postavitev dodatne opreme, kot so senčniki (le ti morajo biti v bež barvi), koši za smeti, lična stojala…, po prehodni odobritvi odgovorne osebe MOK po pogodbi.

Postavitev miz in stolov ter drugih večjih predmetov na dodeljeni javni površini NI dovoljena, razen v SKLOPU I.

MOK lahko naroči izbranemu prijavitelju odstranitev vseh postavljenih konstrukcij in opreme na javni površini, na kateri je bila pridobljena posebna pravica uporabe in izbrani prijavitelj se zavezuje, da bo to nemudoma (storil) odstranil ter vzpostavil prejšnje stanje. Če tega ne stori, bo MOK naročila odstranitev na stroške izbranega prijavitelja. Nedovoljena postavitev dodatnih predmetov na javni površini je lahko razlog za prekinitev pogodbe.

V primeru, da postavljena oprema izbranega prijavitelja ovira izvedbo posameznih prireditev na dodeljeni javni površini, mora izbrani prijavitelj le to za čas prireditev na lastne stroške odstraniti.

MOK si pridržuje pravico, da izbranemu prijavitelju spremeni lokacijo dodeljenega prodajnega mesta kadarkoli v času trajanja pogodbe. V tem primeru izbrani prijavitelj ni upravičen do vračila že plačane uporabnine, niti do  varščine.

3.    PREDMET PONUDBE NA PRODAJNIH MESTIH, OBDOBJE IN URNIK OBRATOVANJA

  • Predmet ponudbe

Javna površina se oddaja v posebno uporabo za ponujanje/izvajanje naslednjih izdelkov in/ali storitev:

  1. Javna površina opredeljena v SKLOPU A:
  • prodaja znamk in razglednic, turističnih knjig, zgoščenk z istrsko in slovensko tradicionalno glasbo;
  • prodaja slovenskih in/ali istrskih tipičnih spominkov in izdelkov domače obrti, okrasni nakit domače obrti, keramični, glineni in stekleni izdelki in prodajo umetnin;
  • prodaja majic, kap, torbic, obeskov za ključe in drugih izdelkov z oznako Kopra in/ali Slovenije;
  • prodaja vina, olja, medu, tartufov, suhega sadja in drugih tipičnih istrskih in slovenskih izdelkov;
  • prodaja že pripravljenih pekovskih izdelkov in drugih izdelkov, ki ne potrebujejo predhodne priprave;
  • druga dodatna ponudba, ki pomeni pestrost ponudbe in ni vključena v zgoraj navedenih alinejah.
  1. Javna površina opredeljena v SKLOPU B:
  • specializirana gostinska ponudba, ki zajema ponudbo: sladkega programa (palačinke, krofi, miške, drugi sladki izdelki ipd.), slanega programa, sadni sokovi, sadne kupe, gastronomski izdelki v embalaži ipd.
  1. Javna površina opredeljena v SKLOPU C:
  • specializirana gostinska ponudba v samostojnem premičnem poslovnem objektu, ki zajema ponudbo: sladoledi, sadni sokovi, sadne kupe, gastronomski izdelki v embalaži ipd. – ni dovoljena gostinska ponudba, ki zahteva termično pripravo ali obdelavo živil (kot npr. ponudba pic, burekov, palačink, ipd.)
  1. Javna površina opredeljena v SKLOPU D:

postavitev kioska- trafike v antracit barvi na lokaciji PIRANSKA CESTA- avtobusno postajališče ob Tržnici, na parceli s parc. št. 1397/8 k.o. Koper.

  1. Javna površina opredeljena v SKLOPU E:

postavitev kioska- trafike v antracit barvi na lokaciji VOJKOVO NABREŽJE- avtobusno postajališče ob Kosovelovem trgu, na parceli s parc. št. 1370 k.o. Koper.

  1. Javna površina opredeljena v SKLOPU F:

postavitev kioska- trafike v antracit barvi na lokaciji LJUBLJANSKA CESTA- avtobusno postajališče pri Banki Intesa San Paolo, na parceli s parc. št. 1440/3 k.o. Koper.

  1. Javna površina opredeljena v SKLOPU G:
  • postavitev kioska – trafike v antracit barvi na lokaciji PAHORJEVA ULICA – ob lekarni v Olmu na parceli s parc. št. 4580/5 k.o. Semedela v izmeri 20m2
  1. Javna površina opredeljena v SKLOPU H:
  • površina v skupni izmeri 250 m2 za organizacijo sejma starin 1 krat na mesec . (predvideni termini v letu 2025 so: 19.04.2025, 17.05.2025, 21.06.2025, 19.07.2025, 16.08.2025, 20.09.2025, 18.10.2025, 15.11.2025, 20.12.2025). Termini za leto bodo usklajeni z začetkom koledarskega leta.
  1. Javna površina opredeljena v SKLOPU I:
  • prodajni avtomati z gostinsko in drugo ponudbo.
  • Pričetek uporabe javne površine

Izbrani prijavitelj lahko začne z uporabo javne površine po sklenitvi pogodbe o uporabi prodajnega mesta, plačilu celotne uporabnine za tekoče leto ter zapisniškim prevzemom premičnega poslovnega objekta (SKLOP A in B).

Vsak izbrani prijavitelj si mora pred začetkom uporabe prodajnih mest zagotoviti vsa potrebna dovoljenja za zakonito obratovanje.

  • Obdobje uporabe prodajnih mest in urnik obratovanja

Javne površine se oddajajo v uporabo od predvidoma od 15.04. 2025 do:

1. SKLOP A: 15.04.2027
2. SKLOP B: 15.04.2027
3. SKLOP C: 15.04.2027
4. SKLOP D: 15.04.2030
5. SKLOP E: 15.04.2030
6. SKLOP F: 15.04.2030
7. SKLOP G: 15.04.2030
8. SKLOP H: 15.04.2026
9. SKLOP I: 15.04.2027

 

Obvezni (predpisani) urnik obratovanja prodajnega mesta na javnih površinah v SKLOPU A, B in C je najmanj:

  • od prihoda potniške ladje do odhoda potnikov na potniško ladjo (seznam prihodov potniških ladij posreduje odgovorna oseba MOK, najmanj 3 dni pred posameznim prihodom potniške ladje),
  • od sklenitve pogodbe do vključno 19. junija 2025 ter od 12. septembra 2025 do 31. januarja 2025 prodajna mesta obratujejo najmanj ob sobotah, nedeljah in praznikih, z urnikom obratovanja najmanj od 10:00 – 12:00 in od 16:00 – 19:00,
  • od 20. junija 2025 do vključno 11. septembra 2025: prodajna mesta obratujejo vsak dan, od ponedeljka do petka, najmanj od 16:00 – 21:00, ob sobotah, nedeljah in praznikih pa najmanj od 9:00 – 12:00 in 16:00 – 21:00,
  • v času večjih prireditev v Kopru, vsak dan, v času prireditve (seznam prireditev posreduje odgovorna oseba MOK).

Prodajna mesta na javni površini v SKLOPIH D, E, F, G in I, obratujejo vse dni v času veljavnosti pogodbe.

Sejem starin mora biti organiziran enkrat na mesec v točno določenih datumih in sicer 19.04.2025, 17.05.2025, 21.06.2025, 19.07.2025, 16.08.2025, 20.09.2025, 18.10.2025, 15.11.2025, 20.12.2025. Termini za leto bodo usklajeni z začetkom koledarskega leta.

MOK lahko v obdobju trajanja pogodbe predpiše dodatne termine obratovanja in o tem obvesti uporabnike najkasneje tri (3) dni pred določenim novim datumom obratovanja.

Če izbrani prijavitelj krši pogodbo o uporabi ali če odgovorna oseba MOK ugotovi, da izbrani prijavitelj ne obratuje več kot 5-krat v obdobju, določenem v tej točki javnega razpisa, in, da o razlogih za to ni obvestil odgovorne osebe MOK, se izbranemu prijavitelju pogodba prekine. Izbrani prijavitelj mora nemudoma izprazniti javno površino; v tem primeru ni upravičen do vračila varščine, niti uporabnine.

4.    POGOJI ZA UDELEŽBO V POSTOPKU JAVNEGA RAZPISA

4.1.                       Pogoj za prijavo na javni razpis:

Prijavitelj mora biti registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega razpisa.

Na javnem razpisu ne morejo sodelovati povezane osebe v smislu 51. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS št. 11/18 in spremembe) ter 35. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri).

Prijavitelj mora imeti na dan prijave na javni razpis poravnane vse terjatve do MOK.

4.2                Omejitve

Prijavitelj se lahko prijavi  za pridobitev pravice posebne rabe le za eno javno površino, izmed tistih, ki so opredeljene v SKLOPIH A, B in C. Omejitev ne velja za javne površine, ki so opredeljene v SKLOPIH E, F, G in H.

Komisija ne bo upoštevala ponudbe, ki jo bo na Javni razpis oddal ponudnik (pravna ali fizična oseba), ki ima na dan roka za oddajo ponudbe do MOK neporavnane finančne obveznosti. Ta omejitev velja tudi za ponudnike (pravne in fizične osebe) in njihove zakonite zastopnike, ki so v kakršnikoli statusni ali lastniški povezavi s fizično ali pravno osebo in/ali zakonitim zastopnikom pravne osebe, ki ima do MOK neporavnane finančne obveznosti.

4.3               Varščina

  • Zainteresirani prijavitelji morajo do izteka roka za oddajo prijav vplačati varščino, ki znaša 10% izklicne višine uporabnine za posamezno lokacijo , kar znese (varščina je prosta davka):
  • SKLOP A, B, C in I: 547,50 EUR
  • SKLOP D, E, F, G : 365,00 EUR
  • SKLOP H:    60,00 EUR

Varščina se plača na podračun Mestne občine Koper številka SI56 01250-0100005794, z navedbo »Plačilo varščine za posebno rabo javne površine v Kopru SKLOP ___ in navedbo imena in priimka oziroma naziva ponudnika«, z obvezno navedbo modela 00 in sklicne številke 2010301.

  • Izbranim prijaviteljem se vplačana varščina šteje kot garancija za dobro izvedbo prijavljenih storitev in kot garancija za resnost ponudbe. Varščina se jim vrne na TRR najkasneje 30. dan po poteku veljavnosti pogodbe.
  • Če izbrani prijavitelj ne bi sklenil pogodbe v roku, ki mu ga določi odgovorna oseba MOK, le-ta ni upravičen do vračila vplačane varščine. MOK si zadrži vplačano varščino.
  • Prijaviteljem, ki niso uspeli v postopku javnega razpisa, se varščina vrne brez obresti v roku 30 dni po podpisu pogodbe z zadnjim izbranim prijaviteljem.
  • Pogoji, ki morajo biti izpolnjeni ob poteku pogodbe, da se izbranemu prijavitelju prodajnega mesta vrne neobrestovana in nerevalorizirana varščina, so:
  • podpis zapisnika o prevzemu javne površine s strani MOK,
  • vrnitev ključa premičnega poslovnega objekta, če je izbrani prijavitelj uporabnik javne površine, opredeljene v SKLOPU A in B,
  • javna površina mora biti vrnjena v istem ali boljšem stanju, kot je bila prevzeta,
  • javna površina mora obratovati vse predpisane dni in v predpisanem urniku iz točke 3. 3. tega javnega razpisa,
  • prijavitelj je ponujal ponudbo, navedeno v prijavi (če prijavitelj ni ponujal ponudbe, na podlagi katere mu je bilo dodeljeno prodajno mesto, ni upravičen do vračila varščine),
  • poravnane uporabnine, obračunane na podlagi izstavljenega računa s strani MOK (v nasprotnem primeru se vplačana varščina poračuna z odprtimi postavkami).

5.      NAČIN IN ROK PLAČILA UPORABNINE

5.1        Uporabnina se plača za vsako leto posebej in sicer :

  • za leto 2025  se uporabnina plača 15 dni od podpisa pogodbe na podlagi izstavljenega računa;
  • za vsa nadaljnja leta pa januarja tekočega leta, na podlagi izstavljenega računa;

Pogodba, s katero bo dogovorjena posebna raba,  bo sklenjena najkasneje v roku 3 (tri) dni od izvedbe javne dražbe.

6.      DOKUMENTACIJA POTREBNA ZA VELJAVNOST PRIJAVE

  1. izpolnjen prijavni obrazec,
  2. izpisek iz poslovnega registra (AJPES), obrtno dovoljenje oz. priglasitveni list (slednje si lahko MOK pridobi sama),
  3. slikovno gradivo ponudbe prijavitelja,
  4. slikovno gradivo prodajne konstrukcije (v primeru prijave za javno površino, opredeljeno v SKLOPIH C, D,E, F, G in I),
  5. specifikacija električnih aparatov, ki se bodo uporabljali na javni površini, ki je opredeljena v SKLOPIH B in C,
  6. potrdilo oziroma dokazilo o plačani varščini.

7.      KRAJ IN ČAS JAVNE DRAŽBE

Med objavo razpisa o javni dražbi in izvedbo javne dražbe ne sme preteči manj kot 20 dni in ne več kot 60 dni, kot to določa 3. odstavek 50. člena ZSPDSLS-1.

Javna dražba za oddajo javne površine pod točko 2.1 se bo vršila dne 17.4.2025 ob 10.00 uri na Mestni občini Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, v prostorih sejne sobe v pritličju Mestne občine Koper.

8.      POGOJI ODDAJE JAVNE POVRŠINE V POSEBNO RABO

V skladu s 6. in 7. odstavkom 50. člena ZSPDSLS-1 na javni dražbi kot prijavitelji (dražitelji) ne morejo sodelovati člani komisije ter z njimi povezane osebe. Najugodnejši prijavitelj (dražitelj)  bo moral pred sklenitvijo pogodbe podati pisno izjavo, da ni povezana oseba v skladu s 7. odstavkom 50. člena ZSPDSLS-1.

Pravico do posebne rabe javne površine bo pridobil prijavitelj (dražitelj), ki bo ponudil najvišjo ceno.

Najugodnejši prijavitelj (dražitelj) bo poleg ponujene uporabnine dolžan plačati še davek na dodano vrednost.

Uporabnik mora na lastne stroške sam pridobiti vsa dovoljenja, ki so po veljavni zakonodaji potrebna za opravljanje dejavnosti.

Uporabnik mora javno površino in vplivno okolico okoli prodajnega mesta redno vzdrževati, skrbeti za stalno urejenost prodajnega mesta in njeno redno čiščenje. V primeru nastale škode na javni površini v času veljavnosti pogodbe, mora uporabnik na javni površini vzpostaviti prvotno stanje. V nasprotnem primeru ga vzpostavi pooblaščeni izvajalec, ki ga določi Mestna občina Koper, in sicer na stroške uporabnika. Prodajno mesto  v sklopih C,D,E,F,G,in I po zaključku posebne rabe javne površine iz javne površine odstrani izbrani prijavitelj v roku 8 dni po prenehanju veljavnosti pogodbe. V kolikor izbrani prijavitelj v roku ne izprazni javne površine to naredi Mestna občina Koper na njegove stroške.

9.      POGOJI ZA UDELEŽBO NA JAVNI DRAŽBI

Na javni dražbi lahko sodeluje domača ali tuja pravna ali fizična oseba, ki se pravočasno in pravilno prijavila na predpisanem obrazcu, ki je sestavni del tega razpisa (Priloga I), s tem da:

–     predloži dokazilo o izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti iz razpisa, kar pomeni, da mora biti prijavitelj (dražitelj) najmanj tri (3) mesece pred objavo javne dražbe registriran za opravljanje dejavnosti peke in prodaje kostanja v uticah, šifra dejavnosti po Standardni klasifikaciji dejavnosti SKD 56.104 Začasni gostinski obrati, kot glavno dejavnost ali kot eno od stranskih dejavnosti,

–     predloži izpisek iz poslovnega registra oziroma AJPES-a,

–     plača varščino in predloži dokazilo o njenem plačilu in

  • ima na dan prijave na razpis poravnane vse terjatve do Mestne občine Koper;

Organizator javne dražbe bo potrdil vse pravilne in pravočasne prijave.

Javna dražba se bo opravila v slovenskem jeziku.

10.  ROK PRIJAVE NA JAVNO DRAŽBO

Prijavitelji morajo prijavo, z vso zahtevano dokumentacijo, vložiti osebno na vložišču Mestne občine Koper ali poslati po pošti na naslov: Mestna občina Koper, Verdijeva 10, 6000 Koper. Upoštevane bodo vse prijave, ki bodo prispele na sedež Mestne občine Koper do 16. 4. 2025 do 12.00 ure, ne glede na čas oddaje po pošti. Prijava, ki bo prispela oz. bo oddana po navedenem datumu in uri, ne bo obravnavana.

Prijave, ki ne bodo prejete pravočasno, bodo zavržene. Za prepozno se šteje prijava, ki ni bila oddana pravočasno.

Za nepopolno se šteje prijava, ki ne vsebuje vseh obveznih sestavin, ki jih zahteva javni razpis.

Prijava mora biti oddana v zaprti ovojnici z oznako »3502-103/2025 Ne odpiraj – prijava za posebno rabo javne površine v Kopru – SKLOP ___________« (navesti je potrebno za kateri sklop se oddaja prijava – A, B, C, D, E, F G,H in I).

Opomba: na ovojnico je potrebno obvezno napisati SKLOP, za katerega se oddaja prijava.

Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv in naslov prijavitelja.

11.  DODATNE INFORMACIJE

Dodatne podrobnejše informacije v zvezi z razpisom javne dražbe in podatke o predmetnih javnih površinah dobijo interesenti na Mestni občini Koper, Urad za gospodarske javne službe, okolje in promet, pri Emini Korenika, na e-naslov: tajnistvo.UGJSOP@koper.si ali na telefonski št. 05 66 46 330, v času uradnih ur (ponedeljek in petek: 8.00 – 1200, sreda: 8.00 – 12.00 in 14.00 – 17.00).

12.  DRUGI POGOJI IN PRAVILA JAVNE DRAŽBE

  • Na javni dražbi uspe prijavitelj (dražitelj), ki ponudi najvišjo ceno.
  • Javna dražba je končana, ko voditelj dražbe trikrat neuspešno ponovi isto najvišjo ponudbo.
  • Ugovore proti dražbenemu postopku je mogoče podati, dokler ni končan zapisnik o poteku dražbe.
  • Javno dražbo bo izvedla Komisija za oddajo javnih površin v posebno rabo, ki jo v skladu z 49. členom ZSPDSLS-1 imenuje predstojnik upravljavca (župan).
  • Organizator in upravljavec javne dražbe lahko začeti postopek pridobitve pravice posebne rabe javne površine delno ali v celoti ustavi, kadarkoli do sklenitve pravnega posla brez obrazložitve in brez odškodninske odgovornosti, dolžan pa je vrniti vplačano varščino brez obresti.