Preglej vse objave

Javni razpis za oddajo javne površine v posebno uporabo za upravljanje obstoječih elektro polnilnih postaj z javnim zbiranjem ponudb

Interesno področje: Promet in javne površine
Rok prijave: 16. 4. 2025
Datum objave:

JAVNI RAZPIS
za oddajo javne površine v posebno uporabo za upravljanje obstoječih elektro polnilnih postaj z javnim zbiranjem ponudb

1. POVABILO K ODDAJI PONUDBE

  1. Organizator Javnega razpisa

Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper (v nadaljevanju: organizator), v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije, s tem Javnim razpisom vabi zainteresirane ponudnike k oddaji ponudbe za upravljanje obstoječih e-polnilnic, v skladu in pod pogoji kot to določa predmetni javni razpis.

Javni razpis je objavljen na spletni strani https://www.koper.si/. Zainteresirani ponudniki lahko prevzamejo dokumentacijo Javnega razpisa (v nadaljevanju: razpisna dokumentacija) na spletni strani Mestne občine Koper https://www.koper.si/. Pridobitev razpisne dokumentacije je brezplačna.

  1. Pogoji za sodelovanje na Javnem razpisu

Vsak ponudnik, ki želi sodelovati na Javnem razpisu, mora izpolnjevati vse pogoje za sodelovanje na Javnem razpisu, kot jih določa Javni razpis in predložiti ponudbo v vsebini in obliki, kot to določa Javni razpis in je priloga Javnega razpisa (v nadaljevanju: ponudba).

Komisija imenovana s Sklepom Župana št. 3502-85/2025 z dne 28. 02. 2025 (v nadaljevanju: Komisija), ne bo upoštevala ponudb tistih ponudnikov, ki ne bodo izpolnjevali vseh pogojev za sodelovanje na Javnem razpisu in/ali, ki ne bodo predložili ponudbe v vsebini in obliki, kot to določa Javni razpis.

  1. Predmet razpisa

Predmet oddaje v posebno uporabo je upravljanje obstoječih e-polnilnic na naslednjih površinah:

1             Severna obvoznica,  na parceli 11/10 k.o. 2605 Koper , v izmeri 1 m2.

2             Kolodvorska cesta, na parceli 3888/10 k.o. 2604 Bertoki, v izmeri 1 m2.

3             Semedela P+R, na parceli 1520/23 k.o. 2605 Koper, v izmeri 2 m2.

4             Parkirišče za Mestno tržnico, na parceli 1392 k.o. 2605 Koper, v izmeri 1 m2.

5             Ukmarjev trg, na parceli 30/3 k.o. 2605 Koper, v izmeri 1 m2.

Najnižja ponudbena cena letne uporabnine za uporabo javne površine za vse lokacije znaša 657,00 EUR letno.

Izklicna višina letne uporabnine za uporabo javne površine, ki je predmet javnega razpisa, je bila določena po 27. členu Odloka o posebni rabi javnih površin v Mestni občini Koper (Uradni list RS, št. 10/25). Navedena izklicna cena ne vključuje 22 % davka na dodano vrednost, ki ga plača ponudnik.

Javno površino bo izbrani ponudnik lahko prevzel v uporabo po podpisu pogodbe ter izvedenih spremembah plačnika na odjemnih mestih.

  1. Vrsta pravnega posla

Predmet Javnega razpisa je pridobitev pravice posebne rabe javne površine z javnim zbiranjem ponudb.

  1. Čas trajanja posebne rabe javne površine

Predmet javnega razpisa je podelitev pravice za posebno rabo javne površine za določen čas 3 (treh) let z možnostjo podaljšanja za največ dve (2) leti.

  1. Drugi pogoji Javnega razpisa

Na Javnem razpisu lahko sodelujejo – oddajo ponudbe za posebno rabo javne površine pravne in fizične osebe – samostojni podjetniki, ki imajo svoj sedež v Republiki Sloveniji ali v tujini (t. j. izven Republike Slovenije) ter imajo do Mestne občine Koper poravnane vse finančne obveznosti.

Pravne in fizične osebe – samostojni podjetniki, ki imajo svoj sedež v tujini in ki ne morejo pridobiti listin, ki jih Javni razpis zahteva od pravnih in fizičnih oseb – samostojnih podjetnikov, ki imajo svoj sedež v Republiki Sloveniji, lahko predložijo listine od pristojnih organov in institucij v okviru svoje pravne ureditve, ki po vsebini in namenu nadomeščajo listine, ki jih Javni razpis zahteva od pravnih in fizičnih oseb – samostojnih podjetnikov, ki imajo svoj sedež v Republiki Sloveniji.

Na javnem razpisu ne morejo sodelovati povezane osebe v smislu 51. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS št. 11/18 in spremembe) ter 35. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri).

Zainteresirani ponudniki lahko prošnje za dodatna pojasnila v zvezi z Javnim razpisom pošljejo po elektronski pošti na naslov: obcina@koper.si, s pripisom »Oddaja javne površine v posebno uporabo za upravljanje obstoječih elektro polnilnih postaj, št. 3502-85/2025«, do najkasneje (vključno) tretjega dne pred dnevom poteka roka za oddajo ponudb. Na vprašanja, ki bi prispela po izteku tega roka, organizator ni dolžan odgovoriti.

Mestna občina Koper si pridržuje pravico, da, ne glede na ostala določila Javnega razpisa, brez katerih koli posledic zase in/ali za kogar koli v okviru katerega pooblastil nastopa:

  • kadarkoli prekine, ali ustavi postopek po Javnem razpisu brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti, ne da bi za to navedla razloge;
  • kot najugodnejšega ponudnika po Javnem razpisu ne izbere nobenega od ponudnikov (vključno ne tistega, ki bo ponudil najvišjo letno uporabnino);
  • kadarkoli popravi in/ali dopolni predlog pogodbe za oddajo javne površine v posebno rabo v prilogi Javnega razpisa in v posledici ta popravljen/ali dopolnjen predlog pogodbe za oddajo javne površine v posebno rabo postane priloga Javnega razpisa, namesto prejšnjega;
  • z izbranim najugodnejšim ponudnikom izvede končna pogajanja glede končne vsebine pogodbe za oddajo javne površine v posebno rabo in izvedbe le te, pri čemer končna vsebina pogodbe ne sme biti za ponudnika ugodnejša od vsebine predloga pogodbe v prilogi Javnega razpisa.

Vsak ponudnik vlaga ponudbo po Javnem razpisu izključno na lastno tveganje in na lastne stroške. Predmetni Javni razpis oz. njegova vsebina se obravnava kot celota (vključno s predlogom pogodbe za oddajo javne površine v posebno rabo v prilogi Javnega razpisa). V primeru neskladja med vsebino predloga pogodbe v prilogi Javnega razpisa in ostalo vsebino Javnega razpisa velja vsebina predloga Javnega razpisa.

Komisija ne bo upoštevala ponudb tistih ponudnikov, ki ne bodo vsebovale ponujene letne uporabnine in tistih ponudb, ki bi bile alternativne ali variantne ali pogojne ali kakorkoli drugače nedoločene.

Ponudbe, ki bodo prispele po poteku roka za oddajo ponudb, ne bodo upoštevane in bodo neodprte vrnjene pošiljatelju.

2. SPLOŠNI POGOJI UPORABE

  1. Dejavnost

Javna površina se oddaja za potrebe upravljanja obstoječih elektro polnilnih postaj.

  1. Dovoljenja in soglasja pristojnih organov

Katerakoli dovoljenja in/ali soglasja in/ali drugo od pristojnih organov in institucij, potrebna v skladu z veljavnimi predpisi za opravljanje dejavnosti izbrani ponudnik, je dolžan pridobiti izključno izbrani uporabnik na svoje stroške in na svoje tveganje.

  1. Letna uporabnina

Izklicna višina letne uporabnine za uporabo javne površine, ki je predmet javnega razpisa, je bila določena po 27. členu Odloka o posebni rabi javnih površin v Mestni občini Koper.

Letno uporabnino, ki jo bo dolžan plačati ponudnik iz naslova pravice rabe javne površine, je določena v neto znesku. Poleg (dodatno) neto določene uporabnine bo dolžan izbrani ponudnik plačevati Mestni občini Koper tudi vse davke, prispevke in druge javne dajatve, ki se v skladu z vsakokrat veljavnimi predpisi eventualno obračunavajo in plačujejo glede na višino uporabnine, določene v neto znesku, kakor tudi vse ostale morebitne, z uporabo povezane stroške.

Letno uporabnino je dolžan ponudnik plačati v enkratnem znesku, v skladu z izstavljenim računom MOK na podračun Mestne občine Koper št. SI56 01250-0100005794, z obvezno navedbo sklicne številke 00 3502-85-2025, z rokom plačila 15 dni od izstavitve.

  1. Vlaganja

Javna površina, ki je predmet tega razpisa, bo oddana v stanju, v kakršnem je.

Izklicna cena letne uporabnine je določena ob upoštevanju stanja javne površine.

Mestna občina Koper oddaja predmetno javno površino na način, da izbrani ponudnik zagotovi lastna finančna sredstva za morebitno potrebno posodobitev javne površine. Za morebitna druga vlaganja v javno površino, razen tekočega vzdrževanja, je dolžan izbrani ponudnik predhodno pridobiti pisno soglasje Mestne občine Koper. Za izvajanje morebitnih vlaganj bo dolžan izbrani ponudnik spoštovati vse veljavne gradbene in druge predpise.

  1. Uporaba in vzdrževanje

Ponudnik je dolžan javno površino redno vzdrževati in čistiti s skrbnostjo dobrega gospodarja. Vse stroške rednih vzdrževalnih del plača izključno ponudnik in v nobenem primeru ne bremenijo MOK in jih MOK tudi ni dolžna v nobenem primeru povrniti ponudniku.

Redna vzdrževalna dela pomenijo izvedbo manjših popravil in del na javni površini, kot so npr. popravilo manjših lukenj na površini, s katerimi se ne spreminja, ne posega v konstrukcijo in tudi ne spreminja velikosti, namembnosti in zunanjega videza javne površine.

Ponudnik je dolžan uporabljati javno površino s skrbnostjo dobrega gospodarja.

  1. Nadaljnja uporaba in spremembe

Izbrani ponudnik ne sme oddajati javne površine v nadaljnjo uporabo. Kršitev te točke je razlog za odpoved (prekinitev) pogodbenega razmerja.

Pravni posel oddaje javne površine v posebno uporabo v nadaljnjo uporabo je ničen. Izbrani ponudnik je dolžan izročiti neupravičeno pridobljeno premoženjsko korist, ki jo je prejel na podlagi oddaje v nadaljno uporabo občini.

 3. NAVODILA ZA IZDELAVO PONUDBE

  1. Jezik

Ponudnik mora ponudbo izdelati v slovenskem ali italijanskem jeziku.

  1. Veljavni predpisi

Pri oddaji stvarnega premoženja, ki je predmet Javnega razpisa za oddajo javne površine v posebno uporabo se bodo uporabljala določila: Odloka o posebni rabi javnih površin v Mestni občini Koper (Uradni list RS, št. 10/25), Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (ZSPDSLS-1, Uradni list RS št. 11/18 in spremembe), Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18),  Obligacijskega  zakonika  (Uradni  list  RS,  št.  38/01 in spremembe) in ostalih veljavnih predpisov Republike Slovenije.

  1. Informacije

Zainteresirani ponudniki lahko prošnje za dodatna pojasnila v zvezi z javnim razpisom pošljejo po elektronski pošti na naslov: tadej.zilic@koper.si s pripisom “Oddaja javne površine v posebno uporabo za upravljanje obstoječih elektro polnilnih postaj”, do najkasneje (vključno) tretjega dne pred dnevom poteka roka za oddajo ponudb. Na vprašanja, ki bi prispela po izteku tega roka, organizator ni dolžan odgovoriti.

  1. Ponudba, dopolnitve, spremembe

Vsak ponudnik, ki želi sodelovati na Javnem razpisu, mora svojo ponudbo predložiti na obrazcih, ki so priloga in sestavni del Javnega razpisa, z vsemi dokazili in prilogami, zahtevanimi po Javnem razpisu. Vsi obrazci morajo biti podpisani s strani ponudnika oz. osebe, ki je zakoniti zastopnik ponudnika, datirani in žigosani. Priloge, ki so sestavni del ponudbe, so navedene v točki predmetnega Javnega razpisa, označene »4. VSEBINA PONUDBE«.

Ponudbe morajo biti veljavne še 3 mesece od poteka roka za oddajo ponudb. Ponudnik sme oddano ponudbo spremeniti in/ali dopolniti ali umakniti do poteka roka za oddajo ponudb. Komisija ne bo upoštevala nobenih sprememb in/ali dopolnitev ali umika prejetih ponudb, izvedenih po poteku roka za oddajo ponudb.

Ponujena višina letne uporabnine ne sme biti nižja od izklicne višine, določene v razpisu.

Pravočasno prispele ponudbe bo Komisija pregledala v skladu z Javnim razpisom.

V primeru, če bi Komisija pri pregledu ponudb ugotovila, da ponudba ne vsebuje ponujene letne uporabnine v skladu z Javnim razpisom in/ali dokazila o vplačani varščini v zgoraj določeni višini, se šteje, da je ponudba nepopolna in nepravilna ter kot takšna izločena iz nadaljnjega obravnavanja, saj je Komisija v nadaljevanju postopka ne bo upoštevala.

V kolikor se z izbranim ponudnikom ne sklene pogodba o posebni uporabi javne površine oz. prvo izbrani ponudnik odstopi od podpisa pogodbe, se s sklepom o ugotovitvi novih dejstev, javno površino v posebno uporabo odda drugemu najugodnejšemu ponudniku.

4. VSEBINA PONUDBE

Da se bo ponudba štela za popolno in jo bo Komisija obravnavala, mora biti ponudba v vsebini oz. obliki in s prilogami, kot sledi:

  1. Dokumentacija in listine v skladu z Javnim razpisom

Ponudba, priloge ponudbe in zahtevana dokazila morajo biti izpolnjeni v skladu z Javnim razpisom. Ponudba in osnutek pogodbe morata biti parafirana s strani zakonitega zastopnika ponudnika, z vsemi dokazili in prilogami v skladu z Javnim razpisom.

  1. Ponudba

Ponudba – obrazec je priloga Javnega razpisa in mora biti izpolnjena, kot to določa Javni razpis.

  1. Soglasje glede pogodbe

Predlog pogodbe o posebni uporabni javne površine mora biti parafiran, s čimer ponudnik potrjuje, da soglaša s predlagano vsebino pogodbe in da jo bo podpisal v petnajstih dneh po pozivu.

  1. Dokazila o pravnem statusu ponudnika
  • za pravne osebe: izpisek iz sodnega registra, v katerem je ponudnik vpisan, ki ni starejši od 8 dni glede na dan oddaje ponudbe,
  • za samostojne podjetnike posameznike: izpisek iz uradne evidence, v katerem je ponudnik vpisan, ki ni starejši od 8 dni glede na dan oddaje ponudbe.
  1. Potrdilo Finančnega urada Republike Slovenije o plačanih davkih in prispevkih
  • ki ni starejše od 8 dni glede na dan oddaje ponudbe.

 5. ODDAJA IN ODPIRANJE PONUDB

  1. Oddaja ponudb

Ponudniki so dolžni predložiti ponudbe, v zaprti ovojnici z oznako:

»NE ODPIRAJ – PONUDBA za upravljanje obstoječih elektro polnilnih postaj, št. 3502-85/2025),

in sicer na naslov: Mestna občina Koper, Verdijeva 10, 6000 Koper, najpozneje oz. vključno do 16. 4. 2025, do 12. ure, ne glede na čas oddaje po pošti.

Na ovojnici mora biti naveden naziv in naslov ponudnika. Ponudbe lahko ponudniki v roku za oddajo ponudb oddajo po pošti ali osebno v Glavni pisarni Mestne občine Koper, Verdijeva 10, 6000 Koper, vsak delovni dan od 8.00 do 12.00 ure in v sredo tudi od 14.00 do 17.00 ure.

Ponudbe, ki bi prispele po poteku roka za oddajo ponudb, ne bodo upoštevane in bodo neodprte vrnjene pošiljatelju.

  1. Odpiranje ponudb

Odpiranje ponudb prispelih v roku za oddajo ponudb bo javno, 16. 4. 2025, s pričetkom ob 15. uri, na naslovu: Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, v sejni sobi/pritličje.

6. MERILA ZA IZBIRO IN IZBIRA NAJUGODNEJŠEGA PONUDNIKA

  1. Merila za izbiro najugodnejšega ponudnika

Pri izboru najugodnejšega ponudnika bo strokovna komisija upoštevala merilo ponujeni znesek letne uporabnine.

Ponudnik, ki bo izpolnjeval vse pogoje iz te razpisne dokumentacije in ki bo ponudil najvišjo letno uporabnino, bo izbran kot najugodnejši. Naročnik bo po opravljenem pregledu ocenjeval le ponudbe, ki izpolnjujejo vse razpisne pogoje.

V primeru, če bi dva ali več ponudnikov ponudili enako uporabnino, bo komisija z njimi izvedla pogajanja. Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najvišjo neto letno uporabnino.

  1. Izbira najugodnejšega ponudnika

Ponudniki bodo o izbranem najugodnejšem ponudniku obveščeni najkasneje v roku 30 dni po poteku roka za oddajo ponudb.

Na podlagi sklepa o izbiri najugodnejšega ponudnika bo dolžan izbrani ponudnik v roku 15 dni od dneva poziva skleniti pogodbe za oddajo javne površine v posebno rabo, sicer se bo štelo, da je od ponudbe odstopil v nasprotju s pogoji Javnega razpisa, z vsemi posledicami v skladu z Javnim razpisom.

V primeru, da prvo izbran ponudnik iz katerega koli razloga odstopi od sklenitve pravnega posla, si Mestna občina Koper pridržuje, pravico skleniti pravico posebne uporabe z naslednjim najugodnejšim ponudnikom.

7. LOKACIJE

Predmet oddaje v posebno uporabo je za upravljanje obstoječih elektro polnilnih postaj na naslednjih javnih površinah:

1             Severna obvoznica, na parceli 11/10 k.o. 2605 Koper, v izmeri 1 m2.

2             Kolodvorska cesta, na parceli 3888/10 k.o. 2604 Bertoki, v izmeri 1 m2.

3             Semedela P+R , na parceli 1520/23 k.o. 2605 Koper, v izmeri 2 m2.

4             Parkirišče za Mestno tržnico, na parceli 1392  k.o. 2605 Koper, v izmeri 1 m2.

5             Ukmarjev trg, na parceli 30/3 k.o. 2605 Koper, v izmeri 1 m2.