V ponedeljek, 12. oktobra, bo v občinski upravi Mestne občine Koper začel veljati nov režim sprejema strank, ki bo potekal le po prehodnem naročilu. Zaposleni bodo stranke sprejemali le v avlah in sejnih sobah, stranke in uslužbenci bodo morali ob tem upoštevati vse trenutno veljavne vladne ukrepe in priporočila NIJZ, in sicer spoštovati medosebno varnostno razdaljo, pred vstopom v zaprt prostor si razkužiti roke in si nadeti obrazno masko oziroma drugo zaščitno opremo.
Uradne ure za sprejem strank ostajajo nespremenjene, ob ponedeljkih in petkih med 8. in 12. uro ter ob sredah med 8. in 12. ter 14. in 17. uro. Občanke in občani lahko sicer vloge, dokumentacijo, zahtevke in druga vprašanja pošljejo tudi po elektronski ali navadni pošti.
- V času uradnih ur lahko občanke in občani pokličejo na telefonsko številko 05 66 46 100 (centrala) oziroma na druge številke posameznih uradov oz. služb ali pošljejo elektronsko sporočilo na obcina@koper.si.
- Občinski inšpektorat bo v času uradnih ur dosegljiv na 05 664 63 40, od 7. do 22. ure pa prek Operativnega centra občinskega redarstva na številkah 041 627 286 in 080 44 49 ter na elektronskem naslovu tajnistvo.SIRZR@koper.si.