Mestna občina Koper išče nove sodelavce. Objavila je javne natečaje in razpis za štiri prosta delovna mesta, in sicer v Službi za digitalni razvoj in pisarniško poslovanje, v Uradu za gospodarske javne službe, okolje in promet, v Oddelku za pridobivanje in upravljanje nepremičnin v Uradu za prostorski razvoj in nepremičnine ter v Medobčinski notranji reviziji v Medobčinski upravi Istre. Vse zaposlitve so za nedoločen čas, s polnim delovnim časom, rok za oddajo prijav pa se izteče v petek, 10. februarja.
V Službi za digitalni razvoj in pisarniško poslovanje je prosto delovno mesto Sistemski administrator V. Od kandidatov se pričakuje srednješolska izobrazba in najmanj šest mesecev delovnih izkušenj. Zadolžitve na delovnem mestu med drugim obsegajo sodelovanje pri zagotavljanju delovanja strežnikov in komunikacijskih sistemov, instalacijo programske in strojne opreme na delovnih postajah uporabnikov ter izvajanje dela na področju zaščite podatkov in odprave napak v delovanju.
Na delovnem mestu Višji svetovalec za promet v Uradu za gospodarske javne službe, okolje in promet bo izbrani kandidat poleg drugih nalog nudil strokovno podporo pri pripravi sistema ciljev in nabora ukrepov za trajnostno prometno strategijo občine, strokovno sodeloval pri razvoju in vrednotenju sprejetih ukrepov na področju trajnostnega načrtovanja prometa, nadzoroval upravljanje in gospodarjenje z gospodarsko javno infrastrukturo. Kandidat mora imeti najmanj visokošolsko izobrazbo s področja transporta ali gradbeništva ter pet let delovnih izkušenj.
Občina je objavila tudi javni natečaj za zasedbo uradniškega delovnega mesta Višji svetovalec za pridobivanje in upravljanje nepremičnin v Oddelku za pridobivanje in upravljanje nepremičnin v Uradu za prostorski razvoj in nepremičnine. Kandidat mora imeti najmanj visokošolsko izobrazbo s področja prava in najmanj štiri leta delovnih izkušenj. Delovno področje med drugim zahteva strokovno svetovanje na področju zahtevnejših pravnih zadev in opravljanje pravnih pregledov pravnih poslov z delovnega področja organizacijske enote.
Medobčinska uprava Istre pa išče Notranjega revizorja podsekretarja – vodjo Medobčinske notranje revizije. Od kandidatov se pričakuje zaključeno najmanj prejšnje visokošolsko univerzitetno izobraževanje ali zdajšnja magistrska izobrazba ter šest let delovnih izkušenj in opravljen izpit za državnega notranjega revizorja. Delovne naloge, ki se izvajajo v okviru Medobčinske uprave Istre za Mestno občino Koper, Občino Piran, Občino Izola in Občino Ankaran, med drugim obsegajo izvajanje notranjega revidiranja in izdelovanje ter zbiranje revizijskega gradiva pri posameznih revizijah.
Javni natečaji in razpis z vsemi pogoji za zasedbo delovnih mest z obrazcem za prijavo so objavljeni na spletni strani Mestne občine Koper. Občina prijave sprejema do vključno petka, 10. februarja 2023.
Foto: MOK