JAVNI RAZPIS
za oddajo javne površine v posebno uporabo na delu parcele s parc. št. 6515/2, k. o. 2606 Semedela, na območju med ustjem Badaševice in Žusterno, za namen opravljanja gostinske dejavnosti z javnim zbiranjem ponudb
- Predmet oddaje
Predmet oddaje je posebna uporaba javne površine na delu parcele s parc. št. 6515/2, k.o. 2606 Semedela, na območju med ustjem Badaševice in Žusterno (v nadaljevanju nepremičnina), in sicer:
Nepremičnina ob obmorskem parku v Žusterni v skupni velikosti do 300 m2, za postavitev gostinskega kontejnerja / food trucka / gostinske prikolice ter pripadajoče gostinske terase (miz, stolov in senčnikov) za obdobje od 15. 4. 2025 do 15. 10. 2025, z možnostjo podaljšanja za obdobje od 15. 4. 2026 do 15. 10. 2026.
Nepremičnina je razdeljena na dva dela in sicer obsega:
- utrjeno površino ob obmorskem parku v Žusterni v velikosti do 200 m2 in
- zelenico v obmorskem parku (v dolžini utrjene površine iz predhodne alineje preko sprehajalne poti) v velikosti do 100 m2.
V predmet oddaje spadata tudi dve parkirni mesti na javnem parkirišču v neposredni bližini nepremičnine, v skupni velikosti do 30 m2, za postavitev skladiščnih kapacitet gostinskega lokala oz. prodajnega mesta.
IZKLICNA VIŠINA POSEBNE UPORABE JAVNE POVRŠINE znaša 10.000,00 EUR/mesec brez DDV.
Izklicna višina uporabe javne površine je določena na podlagi cenitvenega poročila in vključuje tudi predpisano občinsko takso za uporabo javne površine.
Pravica do uporabe razpisane nepremičnine se pridobi:
- s sklenitvijo pogodbe o posebni uporabi javne površine med najugodnejšim (izbranim) ponudnikom in MOK,
- s podpisom primopredajnega zapisnika in
- s plačilom zneska uporabnine za mesec april 2025.
Mikrolokacija nepremičnine, ki je predmet oddaje v posebno uporabo javne površine, je razvidna v grafiki v 7. točki razpisne dokumentacije Javnega razpisa.
- Pravna podlaga
Pri oddaji nepremičnine v posebno uporabo, ki je predmet Javnega razpisa, se bodo uporabljala določila: Odloka o občinskih cestah in javnih površinah (Uradni list RS, št. 8/14 in 22/16), Odloka o občinskih taksah v Mestni občini Koper (Uradni list št. 2/24), Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/07 – uradno prečiščeno besedilo, 64/16 – odl. US in 20/18 – OROZ631), Stvarnopravnega zakonika (Uradni list RS, št. 87/02, 91/13 in 23/20) in ostalih veljavnih predpisov Republike Slovenije.
- Vrsta pravnega posla
Predmet javnega razpisa je oddaja javne površine v posebno uporabo z javnim zbiranjem ponudb za namen opravljanja gostinske dejavnosti oziroma prodajne dejavnosti (živilskih izdelkov).
- Čas trajanja uporabe
Javna površina se oddaja v posebno uporabo za obdobje od 15. 4. 2025 do 15. 10. 2025.
MOK si pridržuje pravico podaljšati čas trajanja posebne uporabe javne površine po tem Javnem razpisu tudi za naslednjo poletno sezono, tj. za obdobje od 15. 4. 2026 do 15. 10. 2026. Odločitev glede podaljšanja posebne uporabe javne površine za obdobje od 15. 4. 2026 do 15. 10. 2026 je izključna diskrecijska pravica MOK.
- Drugi pogoji javnega razpisa
Na Javnem razpisu lahko sodelujejo – oddajo ponudbe za posebno uporabo nepremičnine pravne in fizične osebe – samostojni podjetniki, ki imajo svoj sedež v Republiki Sloveniji ali v tujini (t.j. izven Republike Slovenije).
Pravne in fizične osebe – samostojni podjetniki, ki imajo svoj sedež v tujini in kateri ne morejo pridobiti listine, ki jih Javni razpis zahteva od pravnih in fizičnih oseb – samostojnih podjetnikov, ki imajo svoj sedež v Republiki Sloveniji, lahko predložijo listine od pristojnih organov in institucij v okviru svoje pravne ureditve, ki po vsebini in namenu nadomeščajo listine, ki jih Javni razpis zahteva od pravnih in fizičnih oseb – samostojnih podjetnikov, ki imajo svoj sedež v Republiki Sloveniji.
Zainteresirani ponudniki lahko vprašanja v zvezi z Javnim razpisom pošljejo po elektronski pošti na naslov: tajnistvo.ugjsop@koper.si, s pripisom »Posebna uporaba javne površine na delu parcele s parc. št. 6515/2, k.o. 2606 Semedela«, do najkasneje (vključno) petega dne pred dnevom poteka roka za oddajo ponudb.
- Oddaja ponudb
Ponudniki so dolžni predložiti ponudbe v zaprti ovojnici, z vsemi zahtevanimi dokazili in prilogami, z oznako:
»NE ODPIRAJ – PONUDBA ZA POSEBNO UPORABO JAVNE POVRŠINE V ŽUSTERNI, št. 3502-28/2025«
in sicer na naslov: Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, najpozneje do vključno srede 12. 2. 2025 do 12.00 ure, ne glede na način dostave (osebno, dostavne službe, poštna pošiljka).
Ponudbe, ki bodo na naslov Mestne občine Koper prispele po poteku roka za oddajo ponudb, ne bodo upoštevane in bodo neodprte vrnjene pošiljatelju.