Na podlagi 33. in 57. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E, 40/12 – ZUJF, 158/20 – ZIntPK-C, 203/20 – ZIUPOPDVE, 202/21 – odl. US in 3/22 – ZDeb; v nadaljevanju: ZJU) in 25. člena Zakona o delovnih razmerjih (Uradni list RS, št. 21/13, 78/13 – popr., 47/15 – ZZSDT, 33/16 – PZ-F, 52/16, 15/17 – odl. US, 22/19 – ZPosS, 81/19, 203/20 – ZIUPOPDVE, 119/21 – ZČmIS-A, 202/21 – odl. US, 15/22, 54/22-ZUPŠ-1, 114/23 in 136/23-ZIUZDS; v nadaljevanju: ZDR-1) Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper objavlja javno objavo za zasedbo enega strokovno-tehničnega delovnega mesta
STROKOVNI SODELAVEC ZA UPRAVNO PRAVNE ZADEVE VII/1
v Oddelku za računovodstvo v Uradu za finance in računovodstvo (m/ž),
za določen čas enega leta, s polnim delovnim časom
Poleg splošnih pogojev, ki jih urejajo predpisi s področja delovnega prava, morajo kandidati izpolnjevati še naslednje pogoje:
- visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) ali visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) ali visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja),
- znanje uradnega jezika (visoka raven aktivnega znanja slovenščine in višja raven znanja jezika narodne skupnosti – italijanščine),
- uporabniško znanje za delo z računalnikom (urejevalnik besedil, delo s preglednicami).
Na delovnem mestu Strokovni sodelavec za upravo pravne zadeve VII/1 v Oddelku za računovodstvo v Uradu za finance in računovodstvo se opravljajo naslednje naloge:
- opravljanje strokovnih in upravnih nalog iz področja dela urada,
- priprava dopisov, poročil in informacij iz delovnega področja,
- vodenje dokumentacije in evidenc iz področja dela urada,
- sodelovanje v projektnih skupinah,
- spremljanje predpisov in drugih aktov s področja proračunskega računovodstva,
- sodelovanje pri vodenju poslovnih knjig,
- sodelovanje pri usklajevanju računovodskih postopkov in pri vodenju evidenc premoženja,
- pomoč pri usklajevanju analitične in sintetične evidence,
- administrativna pomoč pri zbiranju in urejanju podatkov za knjiženje,
- izvajanje podpornih nalog za Medobčinsko upravo Istra iz delovnega področja organizacijske enote,
- sodelovanje pri pripravi poročil iz delovnega področja,
- sodelovanje pri pripravi strokovnih podlag, poročil, načrtov, gradiv, mnenj, razvojnih projektov, informacij, analiz ter drugih gradiv z delovnega področja organizacijske enote,
- sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami občinske uprave, organi občine, krajevnimi skupnostmi, zunanjimi izvajalci in strankami z namenom učinkovitega načrtovanja in obveščanja z delovnega področja organizacijske enote,
- opravljanje drugih nalog po nalogu nadrejenih.
Pisna prijava mora vsebovati:
- izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe, pridobljen strokovni naslov ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
- opis delovnih izkušenj (če jih kandidat ima; z navedbo datuma začetka in konca opravljanja dela, opis dela ter stopnja zahtevnosti delovnega mesta oz. dela),
- izjavo o izpolnjevanju pogoja visoke ravni aktivnega znanja slovenščine,
- izjavo o izpolnjevanju pogoja višje ravni znanja jezika italijanske narodne skupnosti, iz katere mora biti razvidna vrsta izobraževanja in izobraževalna institucija v okviru katere je bilo znanje pridobljeno (osnovna šola, srednja šola, izpit, tečaj idr.),
- izjavo o izpolnjevanju pogoja uporabniškega znanja za delo z računalnikom.
Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi kratek življenjepis, v katerem naj kandidat navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil. Kandidate prosimo, da prijavo vložijo tako, da izpolnijo priloženi obrazec, ki vsebuje vse podatke, potrebne za popolno prijavo. Strokovna usposobljenost kandidatov se bo presojala na podlagi priloženih izjav, razgovora s kandidati oziroma s pomočjo morebitnih drugih metod preverjanja strokovne usposobljenosti kandidatov (lahko tudi s pisnim preizkusom). Izobrazba se dokazuje naknadno z verodostojnimi listinami, iz katerih mora biti razvidna smer in stopnja izobrazbe. Za preverjanje izpolnjevanja pogojev znanja uradnega jezika se upoštevajo področni predpisi in interni akti.
Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za določen čas enega leta, s polnim delovnim časom, zaradi začasno povečanega obsega dela, z razveznim oziroma odložnim pogojem, da izbrani kandidat uspešno opravi poskusno delo v trajanju treh mesecev. Izbrani kandidat bo delo opravljal na sedežu Mestne občine Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, v drugih uradnih prostorih, kjer Mestna občina Koper opravlja svoje naloge.
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo »Prijava za delovno mesto: Strokovni sodelavec za upravno pravne zadeve VII/1« in sicer v roku 7 dni od dneva objave na naslov: Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper. Če je prijava poslana priporočeno po pošti, se za dan, ko je Mestna občina Koper prejela prijavo, šteje dan oddaje na pošto. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: obcina@koper.si pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. Dodatne informacije o objavi dajeta Katja Turk in Bogdana Novak, zaposleni v Oddelku za organizacijo in kadre Mestne občine Koper, tel. št. 05/6646-209. Kandidati bodo o izbiri obveščeni v zakonitem roku.
Izbira kandidata, s katerim bo sklenjena pogodba o zaposlitvi, bo opravljena v skladu s 24. členom ZDR-1 in 7. členom ZJU. V besedilu razpisa uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
Številka: 110-18/2025/1
Datum: 8. 4. 2025
ŽUPAN
Aleš Bržan
Priloga:
- obrazec Prijava na razpis za delovno mesto Strokovni sodelavec za upravno pravne zadeve VII/1 v Oddelku za računovodstvo v Uradu za finance in računovodstvo