Ukrepi, namenjeni zajezitvi širjenja epidemije, so nas za nekaj časa prikrajšali za stvari, ki so se nam pred tem zdele popolnoma samoumevne. Odpovedati smo se morali socialnim stikom in veselju do potovanja, kar je s seboj prineslo tudi negativne spremljevalce, kot sta prekomerno pitje in neodgovorna vožnja. Tega se zavedajo tudi v vinski kleti Vinakoper, kjer so zasnovali ozaveščevalno akcijo, s katero želijo prepričati predvsem mlajše generacije, da so smiselne le tiste zabave, s katerih se domov vrneš varno.
»Vinakoper je ena izmed najprepoznavnejših vinskih kleti v Sloveniji. Imamo dolgo tradicijo, ogromno znanja, pa tudi odgovornost, da ustvarjamo pravi odnos do vina. Sem sodijo tako spoštovanje proizvodnje vina kot tudi vzpostavljanje ustrezne kulture pitja, ki temelji na zmernosti in s tem na nek način tudi spoštovanju izdelka ter njegove celotne tradicije. Osveščanje o odgovornem pitju je zato za nas poslanstvo, ki ga to poletje realiziramo na malo bolj odmeven način. Direktnega poziva k odgovornemu pitju se lotevamo kot prva vinska klet v Sloveniji,« je pojasnil direktor Vinakoper Borut Fakin.
Video oglas, ki ga najdete na spletni povezavi, nagovarja mlade na sproščen in zabaven način na družbenih omrežjih, ki so po svoji naravi odprta za deljenje lastnih mnenj, izkušenj in vtisov, zato odpira priložnosti za pogovor.
Kampanji so podporo izkazale tudi Mestna občina Koper, Občina Piran in Občina Izola. »V zadnjih letih je bilo veliko truda in napora vloženega v dvig kakovosti domačih vin, njihovo prepoznavnost, razumevanje in spoštovanje ter spajanje s hrano, kar je pripeljalo do tega, da je danes kultura pitja vina pri nas zelo visoka. In čeprav so mladi veliko bolj ozaveščeni, kot so bili pred leti, in se zavedajo nevarnosti prekomernega uživanja alkohola ter njegovih posledic, preventiva ni nikoli odveč. Zato naj bo zabava neobremenjena, pot domov pa zmeraj varna,« je v podporo projektu povedal župan Mestne občine Koper Aleš Bržan.
K podpori kampanje so pozvali tudi partnerje s področja gastronomije in predstavnike medijev, ki lahko z objavami na družbenih omrežjih pozivajo k varnemu, odgovornemu in zmernemu pitju ter bistveno pripomorejo k bolj spodbudni statistiki neodgovornega ravnanja v prometu. V vinski kleti so prepričani, da lahko s skupnimi močmi pripomorejo k bolj varnim cestam in srečnim zaključkom zabavnih druženj.